feliciabergstedt

Alla inlägg under november 2010

Av Felicia - 30 november 2010 16:28

Tjo bloggen! Dagen va väll okej, bråkar inte med Robin i alla fall, men med en viss annan! Skriver från min nya mobil glad jag är!! :D :D jaja men skriver mer sen ouss :*

Av Felicia - 28 november 2010 18:14

Hej bloggen!

Idag vakna man halv 12 låg typ i sängen till halv 1-1, sen upp och packa till matchen i Askersund. Blev lika med 3-3 Wilma gjorde sitt första mål grattis till henne! Nu har jag nyss käkat o ska snart plugga tror jag, orkar fan inte.. :/ hehe..


Pöss o kram //   

Av Felicia - 27 november 2010 18:57

Hej bloggen!

Nu sitter man här hos bästa killkompisen då, men han är inte här en men kommer nog snart, Han spelar match. Lycka till till han!! ;) japp, har tagit sjukt fina bilder på deras dator nu så dom blir så glada när dom ser dom kommer ladda upp alla tror jag.. :D Han/Dom har inte msn på den här datorn så kan inte skriva med nån om dom inte är inne på facebook.. :( men men har ju mobilen också. Ja dagen har varit bra en så länge fick lite damp på mitt hår när jag skulle platta de för fult blev de men fixa de sen i alla, Jag har as ont i mina knän eftersom jag försökte "dyka" från senen men de gick inte så bra.. x) Hjärtat på handen går snart bort.. :/ bra elr inte?! ville ha ett er men blev inte så skulle va snyggt.. Nu kom pappa och sa att han skulle skaffa facebook men nejnejnje.. ja ba jag kommer neka dig!! :P Mm, han får inte.. haha


Bilder kommer nu då: 


        

Av Felicia - 27 november 2010 12:38

Hej bloggen!

Idag vakna man upp med jossan hon sov ju här från igår, Men hon skulle dra för hon skulle träna.. Haha, dagen va guld igår kolla på 3 filmer: saw 5, Scream och I´ll ALWAYS know what you did last summer. skjukt bra filmer!! ;) Nu sitter man och kollar på tv ska snart gå och duscha. Sen drar man till Erik och ska typ käka där, ska väll bli guld! :D<3


Puss..


//   



  

Av Felicia - 25 november 2010 17:02

Tjo bloggen!

Skolan sög som vanligt, Per tog min mobil x) hehe.. men men japp mamma hämta mig efter skolan, hemma fika vi sen plugga som vanligt, så tråkigt är de!! Nu chattar med min lilla Robin, han är lite "sur" på mig hihi, så söt! ;) Nu ska ja gå och käka tror jag ja är hungrig.. haha


hade bra pöss..


//   

Av Felicia - 25 november 2010 08:52

snart blir de skolan.. inte så kul kanske menmen :/ haha, dagen kommer nog bli bäst men alla söta och bästa! :D<3 Men imorrn kommer äga ut alla dagar på länge för då kommer siss att sova här och vi ska kolla skräckfilm!! Jippi.. :D:D 


Men nu ska jag dra hare bra pöss 


//  



Låten är bäst:


   

Av Felicia - 24 november 2010 20:38

Tjo bloggen!

Idag vare skola då var väll sådär :/ Efter skolan blev de David Filip och Jossan (siss) hade lite kul bara, jag rammla ner från senen och skada mig har fett många blåmärken nu.. haha Sen till träningen, sen skulle man åka hem med hannas pappa och hanna för pappa hade snackat med Tomas (hannas pappa) jag skulle igentligen följa jossan och så men bliv inte de.. Aj mina knän gör skit ont!! :/ haha borde sett kul ut när jag ramla?! David och Filip skratt i alla fall! :P Hemma blev de duscha sen käka och plugga lite SO och NO inte värdens roligaste men men.. måste ju bli av nån gång man får ju en HUMÖR tröja av morsan om jag får bra på SO prove, PLUGGA PLUGGA PLUGGA... Måste ju få bra på provet nu känner jag, har ju inte gått så jätte bra nu.. :/ Snart ska man sova men har ju sov morgon imorrn jippi :D:D Så kanske lägger mig 11 elr nått..


Hare bra puss


//   

Av Felicia - 23 november 2010 16:09

Hej bloggen! 

Idag vare skola då, haha fett kul. Selma rista in 1 hjärta på min hand gjorde fucking ont!! testa inte haha.. Lite tråkigt tjejer de där ni vet, men bby kommer i helgen då (linus) saknar han fett mycket.. Har sjukt ont i handen :/ men mitt fel så.. Stana ett tag efter skolan och snacka lite med David Filip o James dom spraya hela mitt hår med hårspray omg va de ser ut nu!! Men kul vare :D Nu sitter man och käka senart ska man plugga NO SO och matte tror jag -.-' orkar inte!! 


Du vet att jag älskar dig.. 


//   


Låten äger: 


Presentation


Jag heter felicia och är 13 snart 14 år. På min blogg får du läsa om min vardag som ex kompisar plugget och killar. Enjoy the blog! :*

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22 23 24 25
26
27 28
29
30
<<<
November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards