feliciabergstedt

Alla inlägg under december 2010

.

Av Felicia - 31 december 2010 18:07

 Smink   

Av Felicia - 31 december 2010 12:31

Tjo bloggen!

idag äre ju nyår! Ja jag vakan nyss o sak snart käka tror jag hehe, igår blev de inte så sent satt o smsa, tv o dator nere i källaren + att jag snacka i tele med bebis, han tycket att jag skulle kolla på nått jävla skit på youtube men alltså ja va hemma själv nere i källaren, aldrig aldrig aldrig!! Han tycket liksom att de va läskigt o då är de de!! Menmen, idag ska man dra till hallsberg med familjen o typ "festa" me några kompisar, som vi alltid gör! Inte kul.. men jag ska ta med dator, mobil o allt fan att ja inte kan ta med bebis också! Men senare typ 2-3 kanske ska man kanske va med matilda elr nån om hon/den kan så klart jag vill inte sitta hemma o mögla sönder.. btw igår tycket magnus att ja skulle ut till GC men ja orka inte/fick inte! alltså de suger de här!! jeeeeevlar va nära de va att jag kunde ha mobilen på natten igår (mamma brukar ta den) men hon ba får ja mobilen ja ba jag vet inte vart den är (ligger under kudden) hon ba okej men vart är den, jag råka skratta lite o hon ba ge mig den nu! ja ba neeeej! Men sen fick hon den.. fan också. Ska alla andra göra idag då? För jag vill inte vara hemma just nu.. men jag tror de blir så i alla fall?! Om man inte ska vara med nån liksom. btw jag älskar mina nagla vet att de låter ego men endå, jag gör de bara men en är typ as cp men men (har lösnaglar) Men nu ska jag sluta snacka massa så herrå ha en SUPER bra nyårsafton! 


Nytt år
Nya misstag
Nya möjligheter.


  







Av Felicia - 30 december 2010 17:40

Hej bloggen!
Idag vakna man typ halv 10 för wilma skulle upp o käka, så då va man tvungen att gå upp fast man typ somna halv 6 hehe. Lite senare skulle wilma dra o då blev de matilda då, fett med kul hade vi haha. nu har man fixat naglarn o ska snart ska man till granen o käka med familjen elr halva i alla fall. Men jah ska dra tbx hem sen! måste ju vara sociala mot bebis o alla andra!


Hare guld!



  



    

  


  

Av Felicia - 29 december 2010 11:13

Hej bloggen!

Dagen kommer bli guld med wilma då, vi kanske ska dra till maxi för wilma ska köpa lösnaglar o nått mer tror jag. Ja kanske ska köpa tuggummi hihi, men de bror ju på om jag får dra till maxi! Igår va fan guld haha bäst vare tjejer!! Bada i snön o massa skit haha :D:D kommer bilder men nu till de bästa: Tack Jenny älsklingen hon har fixat min header så jeeeeeevla glad är jag!! 


     


Älskar er tjejer :*


http://wilmamolin.bloggplatsen.se/

http://josefiiingustavsson.bloggplatsen.se/

http://jennylovenhamn.blogg.se/


puss o kram 


  

:D

Av Felicia - 27 december 2010 12:26

Hej bloggen!

vakna typ kvart över 10 för att mamma ringde o väckte mig, hehe snart drar man till M-berg med Jossan o Wilma. Ska nog inte köpa så mkt, igår var man ju på stan med familjen o farmor, men jag köpte/fick inte så mkt orka fan inte mådde illa. Sen hem o va ute lite sen hem o typ läsa o så. Och nu sitter man här o messar o skit, ni får ha de bra pöss 


  

...

Av Felicia - 26 december 2010 09:36

MEN DE GICK INTE!!!!!



  

Av Felicia - 25 december 2010 22:19

Hej bloggen! 

idag vakna man upp hos mormor o morfar sen blev de iväg till gammel mormor (mammas mormor) lite senare skulle man dra till farmor o farfar o käka, hem o sen ut igen haha, Sen men o nu sitter man här helt ensam!! Önskar du va här .....! 

Men de kan du inte för du är där ute o har kul medan jag sitter här o tråkar... Fan fan fan!!!! 


puss 


  


  


Av Felicia - 24 december 2010 12:23

Hej bloggen! ♥

Idag äre ju julafton!! bäst ju ;) Jusde + att jag ska gifta mig med Gud/ David bäst ju haha.. ja man har ju fått lite typ: Högtalare, Ringar, Tofflor, Parfym, Bok o Örhängen. Snart typ nu ska man dra till farmor o farfar, sen blire Mormor o Morfar o kusinerna! :D och då får man ju mer packet så klar! :D har alla andra fått då?


Ha en bra juafton kram 


  


  

Presentation


Jag heter felicia och är 13 snart 14 år. På min blogg får du läsa om min vardag som ex kompisar plugget och killar. Enjoy the blog! :*

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29 30 31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards