feliciabergstedt

Alla inlägg under december 2010

Av Felicia - 5 december 2010 18:41

                        


Så söta är dom!!! 


  

Av Felicia - 5 december 2010 14:52

Tjobree Bloggen!

Idag vakna men elr man blev väckt 11 upp och käka frulle sen plugga den tråkiga sagan som skulle varit in lämnad för typ flera veckor sen men har inte orkat gjort klart den men nu är den klart!! skönt! Jao idag ska man nog inte göra så mkt jag och syrran sak göra maten ikväll för mamma och pappa ska bort på nått... och vi får inte föja, vilken diss elr inte?! x) jaja, nu sitter jag här ska snart öppna min kalender och sen blir det kolla på film elr träffa nån! Imorrn äre skola, sen träning och plugga... orkar fan inte!! ;oo x) Nu ska jag städa!! "/ Puss



  

Av Felicia - 4 december 2010 20:06

Mary you - Bruno mars


Ice ice baby - Vanilla ice


Just one wish - Molly sanden


Talking to the moon – Bruno mars


Grenade – Bruno mars


Our first time – bruno mars


Runaway baby – Bruno mars


The lazy song – Bruno mars


Fall for you -  secondhand serenade


Jag skrattar idag – Ison o Fille


Knockout – Lil Wayne, Nicki Minai


Hold me hand – Michael Jackson duet with Akon


Just A Dream – Main – Nally 


  

Av Felicia - 4 december 2010 19:29

Hej bloggen länge sen...

Idag vakna man 11 elr man blev väckt då, skulle vilja sova till 1-2 för jag va så jävla tröt... haha, men va tvungen eftersom jag skulle spela match, gick inte så bra förlora med 6-1 tror jag de va mot KFUM! Men dom är bra... Jaja igår va jag mamma och pappa på stan och shoppa lite förste sen skulle vi käka på burger king såg fan ut som skit, Först vare några killar som hitta en skalbagge i sen sallad sen skräp överallt ingen städa... sen tog de typ en kvar att få maten och vi skulle kolla bio som typ började om 15 min så vi fick skynda att käka så jag fick ont i magen sen typ springa till bion! Men filmen va bra kolla på harry potter! Jao, man köpte ju lite saker också kommer bilden... om jag orkar x) hehe, nu sitter jag här och lyssnar på musik, ska snart käka tror jag, är skit hungrig... :/   





    

Presentation


Jag heter felicia och är 13 snart 14 år. På min blogg får du läsa om min vardag som ex kompisar plugget och killar. Enjoy the blog! :*

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29 30 31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards