feliciabergstedt

Alla inlägg under april 2011

Av Felicia - 2 april 2011 16:41

Hej bloggen, kanske ska göra som jossan säger och börja blogga mer?! elr ;) Haha, ja igår va de sjukt kul med jossan då + att ja sov hos henne också! :D Men ja har tänkt att ja ska börja med "veckans Nelle puh" bara för han ä så söt och awesome! :D:D ska nog snart käka och sen blir de kolla film o messa med alla roliga och underbara personer! Fanny har sin kille och kompisar här så får int vara där nere eftersom dom ska ha tv:en. Nu är alla prov färdiga i alla fall igår hade man NO prov och förra veckan va de SO prov fick tbx de i torsdags och ja fick G- höhö int bra.. men hoppas NO provet går bättre hoppade bara över 3 frågor av 14 :) rätt bra i alla fall elr vad tycker ni? Men ni får ha en underbar kväll så ska ja käka och kolla big brother puss :*


Veckans Nalle Puh: 


 



// felicia :*

Av Felicia - 1 april 2011 20:50

halla! jossan gästbloggar här! vi ligger i min källare och kollar på jersey shore,,,gryymt!

vi har haft det awesome ikväll.

tyckte det behöver bloggas lite på den här obloggade bloggen x))

ha det bäst ikväll, puss jossan! (L)


kolla gärna min blogg, http://josefiiingustavsson.bloggplatsen.se/  !!


 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag heter felicia och är 13 snart 14 år. På min blogg får du läsa om min vardag som ex kompisar plugget och killar. Enjoy the blog! :*

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards