feliciabergstedt

Alla inlägg den 15 mars 2011

Av Felicia - 15 mars 2011 17:53

Hej bloggen, Idag vare skola som vanligt då. Dagen gick rätt så segt tyckte ja även fast vi inte hade nån spanska och slutade kl 14.00 :) nice  ju! När ja kom hem plugga ja lite matte och läste lite SO, sen blev de dator så klart. Va skulle man göra utan den egentligen?! :o Datorn och mobilen in my <3! Gjorde nyss en "ny" header bilden är från min födelsedag föra året, sjukt kul dag de var! :o :D Nu sitter jag och lyssnar på (Everything i do) i do it for you, grymt skön låt ju. Om en stund kommer pappa hem och då ska vi käka och sen blir de mer plugg och tv. Orkar inte plugga mer.. Men ja pluggar nog inte lika mkt som dom andra i min klass kan man ju säga.. :p Men ja ska börja plugga mer! ;) (låter inte som om de skulle komma från mig) Jusde mitt nya ord är blääääää, jag vet inte vrf de bara blev så en dag helt plötsligt började jag skriva blääääää när jag tyckte nån/några var dumma elr tråkiga! Haha, ja jag är ju som jag är. Igår föresten så gick jag och hanna till kiosken ("cafét" i skolan) för att hämta mina poppcorn som ja glömde där i fredags och då stod kotten och isac där, så ja sa: Hej, kan ja få mina poppcorn som står bakom pantlådan?! x) Kotten: Vafan har du poppcorn bakom pantlådan för?! Jag tror dig inte.. :S sen tog han fram dom och skrattade! x) Snacka om pinsamt.. Jah men senare igår vid kanske kl 17.00 elr nått så drog jag och Hanna till träningen. Stod målvakt som vanligt, hade stått på idrotten också utan skydd, hade bara t-shert och shorts på mig.. Så fick några fina märken på benen efter bollarna! Men de va kul ;) Så idag när jag vaknade hade jag as ont i benen och röven som jag fortfarande har, blääääää!! :o :/ 


Musik tips: 

(Everything i do) i do it for you - Bryan Adams 

Free fallin' - live at the nokia theatre - Johan Mayer

Don't look back in anger - Daniel Norberg

Stronger - Kanye West 

Heartless - Kenye West 

Cocaine - Nomy 

Use Somebody - King of leon 

Broken strings - James morrison, Nelly furtado 

Loco - Manian 

Welcome to the club - Manian 

Outta my head - Manian & Darren

Get crazy - LMFAO

I like it - Enrique Iglesisas, Pitbull 

Born this way - Lady Gaga  


Mitt schema för den här veckan: 

Måndag: Plugga, träning 

Tisdag/idag: Plugga, Vare med Arle 

Onsdag: Plugga, Träning 

Torsdag: plugga, spanska läxan ska vara klar

Fredag: Matte prov, plugga, CHILLA!! :D

Lördag: CHILLA! :D (kanske match) :S

Söndag:CHILLA (plugga) -.-'  



Bilder: 

  Mitt fina märke efter bollarna.. 

  Hitta "den "här när jag städade.. :D

  Ny header ;)   jag :D

Presentation


Jag heter felicia och är 13 snart 14 år. På min blogg får du läsa om min vardag som ex kompisar plugget och killar. Enjoy the blog! :*

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13
14 15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards